poniedziałek, 15 lutego 2021

Inaczej

 Trochę inny poniedziałek niż pozostałe, taki wtorkowy jeśli chodzi o odwiedziny u mamy 😍 Byłam dziś, pojechałyśmy do sklepu, zakupy zrobione i nie spożywcze! To ci dopiero historia 😉Potem kawa z czymś pysznym - znów słodkie 😲

 


Pogadałyśmy i pojechałam do domu żeby iść z Figą na spacer, ugotować obiad, sprawdzić szkolną pocztę, sprawdziany z matematyki...





I napisałam pierwszy post na grupie, ciekawa jestem "odzewu". Dziś o "niegrzecznym dziecku", czyli o jakim? Można poczytać na grupie "Ramię w ramię - nauczyciele i rodzice" na Facebooku 😊

Pogadałam z córcią przez telefon, z bratem - od czasu do czasu nam się zdarza 😂

Potem kolejny spacer z Figą i niespodziewana, ale zapowiedziana wizyta ludzi z Grunwaldu. Pierwszy krok do rewolucji sypialnianej zrobiony 😊Teraz tylko czekam na "13" i ...ale to już innym razem 😏

Teraz gabinet wygląda tak:



I na dobranoc:

To dobra życiowa rada 😊😍




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz