wtorek, 16 lutego 2021

Nie wiadomo

Dużo dziś tych niewiadomych. Wczoraj koleżanka miała szczepienie, nie wiadomo jak się będzie czuła? Okazało się, że nie poszła do pracy, bo temperatura, ogólne rozbicie. Potem rozmowa z panią dyrektor i nie wiadomo czy to co udało się już stworzyć będzie zatwierdzone? Pozytywne wieści; na ten moment zielone światło, możemy działać dalej 😊Później wizyta u fizjoterapeuty i nie wiadomo jakie zabiegi zaleci? Pierwsza gimnastyka i cała reszta - tens, magnetoterapia i laser - 22 marca 😊Czyli prawie już 😂Kolejna niewiadoma, to termin mojego szczepienia. Już się wyjaśniło w najbliższą sobotę rano. Jak będzie po? Nie wiadomo 😃 Kuby tapczan sprzedany, jaka będzie reakcja gdy się dowie, nie wiadomo? Zadzwoniłam. Już wiadomo, pochwalił decyzję. Czy przyjadą na moje urodziny? Nie wiadomo, nie naciskam, bo to daleko a aura nie sprzyja wycieczkom. Dziś część nauczycieli z naszej szkoły miała szczepienie, czy jutro przyjdą do pracy, czy będą zastępstwa, nie wiadomo? Okaże się jutro. 

Taki dziś dzień...ostatkowy 😏 I to chyba na tyle, bo kolejne niewiadome się dobijają 😉

Na mojej grupie, sami zobaczcie.


41 członków, wczorajszy post opatrzony dwoma świetnymi komentarzami, bardzo mnie to cieszy.




Dziś na tyle...

I na dobranoc:

Od jutra tylko z uśmiechem 😊 Zachęcam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz