środa, 3 lutego 2021

Środek

Od rana dziś jedynym moim skojarzeniem jest: "jak w Narni"...

...mgliście, tajemniczo 😮

W klasie doszło do rękoczynów, znów "kazanie" na temat zachowania. Jestem z siebie dumna, bo przeprowadziłam pierwsze mediacje z porozumieniem stron. Udało się znaleźć złoty środek, obie strony zadowolone i efekt mediacji był zauważalny już podczas kolejnej przerwy.
 

 

 

 

A to wszystko za sprawą tego oto projektu wymyślonego przez jednego z chłopców z naszej klasy.



Po pracy podjechałam załatwić zaległe sprawy i jak pięknie zaparkowałam 😀 Wjechałam tyłem, taka zdolna 👍



Późnej różne prace domowe, bo skoro skończyłam wcześniej, to można co nieco "podgonić", na przykład...

...ale nie zabrakło też czasu na lekturę nowej książki. Polecam gorąco, chętnie pożyczę jak skończę 😊

I nastał czas zmian 😃 a to pierwsza z nich 😏 Kolejnych spodziewajcie się bliżej urodzin 😇😈

I na dobranoc:

I podobno każdy potrafi ją rozegrać. Trzeba spróbować 😍


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz