wtorek, 9 marca 2021

Długi dzień

Pobudka tradycyjnie o 6:00 i sporo godzin w pracy. Niestety "moja" Kasia zachorowała - pierwszy raz od trzech lat - tyle się znamy. I trafiło mi się zastępstwo w Jej klasie. Najpierw z moimi 4 lekcje, a potem jeszcze 3 w kolejnej klasie. Fajne dzieciaki w oby klasach, więc spokojnie dałam radę 😊 Co prawda po obiedzie na 15 minut wyłączyły mi się akumulatory, ale potem było już tylko lepiej 😂

Co do mojej okładki, to wszystkim dziękuję za sugestie 😘Wysłałam je też na grupę e-bookową i  dostałam sporo odpowiedzi. Ta z zielonym tłem najbardziej się podoba, więc po małych zmianach wprowadzonych przez Zuzę pewnie będzie okładką mojego e - booka.

 https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-0/s320x320/158079206_447119796406342_1429063508438789472_n.jpg?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=58c789&_nc_ohc=WUxL8oEAeBsAX8wQHf6&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_ht=scontent.xx&tp=7&oh=fc2d1229b0198ba3a9f5a61af32307ca&oe=606D1DE6 Już jest 😍

Ale super, cieszę się, że mam wsparcie 😊Oczywiście piszę, piszę, piszę, mam już połowę czwartego rozdziału, jeszcze trochę przede mną.

Ostatnio bardzo dużo się dzieje. W mojej grupie wczoraj opublikowałam post na temat tego jak zachęcić dziecko do czytania. Pojawiły się pytania, więc jest zainteresowanie 😊

Nie wiem, czy Wam pisałam, ale biorę udział w kursie - "Grzeczna już byłaś" . Jest tam 30 spotkań z nagraniami i inspirującymi tekstami. No i tak mnie Joanna zainspirowała, że nagrałam pierwszy filmik powitalny dla moich grupowiczów 😲 Niestety nie uda mi się go tutaj podłączyć, ale dla posiadaczy FB, to nie problem. Zajrzycie do mnie na grupę "Ramię w ramię - nauczyciele i rodzice" i posłuchajcie. Ciekawe co będziecie sądzić o tym kroku? 😏

I na dobranoc:

I tak marzę i spełniam powolutku te marzenia. Czasem trzeba poczekać, aż dzieci dorosną, aż odkryje się swoją pasję, aż zrozumie się, że samo nic się nie zadzieje, aż w końcu będzie czas dla siebie na spełnianie swoich marzeń 😍 Tego Wam życzę 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz