środa, 10 marca 2021

Kosmicznie ;-)

 Dziś w szkole temat kosmosu, a że dzieciaki bardzo zainteresowane i zorientowane w temacie, to trzeba się było pogimnastykować żeby było atrakcyjnie 😀 Polecieliśmy na księżyc, poznaliśmy pracowników Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, dowiedzieliśmy się jak im się żyje - na YouTube można znaleźć na prawdę wszystko. Potem każdy narysował swoją planetę.

 

 






Wszystkie planety mają swoje historie, jest planeta wakacyjna, wirusowa, piankowa, miłości, leśna i jeszcze kilka innych 😍 Każda ma też swoją nazwę 😉 Ciekawe, twórcze zadanie, było sporo śmiechu. 

Po powrocie do domu ugotowałam zupę na obiad.



Kalafiorowa, wyszła całkiem dobra 😋





Złapałam trochę słońca na balkonie, było bardzo ciepło, szczególnie w kąciku pod murem.



Złapałam trochę vit. D 😂, Figa mi nieodłącznie towarzyszyła.

Zrobiłam też zdjęcie moim kwiatkom, są takie piękne.




Miło popatrzeć 😍

Dziś moi Rodzice mieli drugą dawkę szczepienia. Trzymam kciuki, żeby nie było żadnych ostrych skutków ubocznych.

I na dobranoc:

No właśnie 😊😍


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz